info@letsmoveafrica.nl  |  +31 6 2364 3820

www.afrikanieuws.nl, Afrika in 2014Afrika in 2014
31-12-2014

Op www.afrikanieuws.nl is een artikel verschenen, waarin een samenvatting gegeven wordt van het belangrijkste nieuws uit het continent Afrika in het afgelopen jaar 2014. De titel luidt "Afrika in 2014: winnaars en verliezers". Er wordt vooral gesproken over de roerige politiek die nog altijd voortduurt in veel Afrikaanse landen. Ook lezen we over het Ebola virus, dat in West-Afrika actief was en nog altijd is.

Het artikel is te vinden op de website van Afrika Nieuws.

Wie zijn wij?

Let's Move Africa verbindt Afrikaanse projecten die graag vrijwilligers ontvangen met mensen die graag vrijwilligerswerk in Afrika willen doen. Wij kunnen jou dus helpen jouw periode als vrijwilliger in Afrika te plannen. Lees meer!

Stage

Ook een buitenlandstage vanuit je opleiding is mogelijk via Let's Move Africa! Lees bij onze informatie over stage hoe dit in z'n werk gaat.

Stichting Muses

samenwerkingspartner stichting musesAl onze vrijwilligers en stagiaires volgen een voorbereidingtrainingsdag en terugkomtrainingsdag bij Stichting Muses. Benieuwd?

Uitgelicht: Inge gaat naar Gambia!

Inge van Kemenade gaat van 8 februari t/m 8 mei 2017 stage lopen vanuit Hogeschool de Kempel (Pabo) in Gambia, bij de Faraba Banta Basic Cycle School. Haar stage zal gefocust zijn op bewegend leren. De opbrengst van de kerstactie van afgelopen december op Hogeschool de Kempel mag zij meenemen naar Gambia om daar te besteden aan haar stage. Check haar filmpje. Super, hè!

Informatiebijeenkomst over vrijwilligerswerk in Afrika

Ontmoet ons en word enthousiast!

L e t ' s   g o   t o   A f r i c a          |           E x p l o r e   A f r i c a          |          L e t ' s   m o v e   A f r i c a   f o r w a r d   t o g e t h e r !